Лаптопсервиз извършва следните дейности на територията на гр.София и страната:
- извънгаранционен сервиз на преносими компютри
- продажба на нови и употребявани части за преносими компютри
- продажба на резервни части използвани при ремонта на преносими компютри
Лаптопсервиз използва следните домейни в Интернет пространството:
laptopserviz.bg , laptopserviz.bg , laptopserviz.eu
и изпраща ел.поща от:
support@laptopserviz.bg
sales@laptopserviz.bg
Skype: laptopservizbg
Приемане/предаване на техника става:
- на място в сервиза гр.София(района на НДК). Издаваме Приемо-предавателен протокол (подписан и подпечатан)
- чрез куриер Еконт Експрес или Спиди
- вземане от адрес на клиента за гр.София срещу допълнително заплащане. Издаваме Приемо-предавателен протокол (подписан и подпечатан)
Официално работно време на сервиза е:
- Понеделник - Петък: 9.00 - 18.00 часа
- Събота: 10.00 - 14.00 часа
- Неделя: Почивен ден
Услугите и сроковете в които работим са както следва:
- Диагностика: 2 работни дни след получаването на техниката. Диагностиката е процеса по локализиране на причините за неизправностите и формирането на прогнозна цена и срок за ремонта. Ще се свържем с Вас по телефон/ел.поща и ще Ви предложим цена и срок за ремонт.
- Съгласуване: В едноседмичен срок клиента отказва или одобрява ремонта.
- Ремонт: Одобрен ремонт се извършва в срок на 7 работни дни при наличност на части или 14 работни дни ако е необходима доставка на резервни части. Ще се свържем с Вас и ще Ви уведомим когато ремонта приключи.
- Отказ от ремонт: Клиента може да откаже ремонт по свое усмотрение без да указва причина за отказа. Лаптопсервиз може да откаже ремонт по причини: не-ремонтнопригодност, липса на части и невъзможност за тяхната доставка, липса на необходимо оборудване.
- Тест: Всяка отремонтирана техника в ЛаптопСервиз минава задължителен 24 часов тест в различни режими (максимално натоварване, нормална работа, периодично вкл/изкл и т.н) преди да се обяви за отремонтирана. Получени отклонения от нормалната работа (ако има такива) се коментират с клиента.
- Предаване на отремонтирана техника: Клиента се задължава да получи ремонтираната техника в срок до 14 работни дни след уведомяването му че ремонта е завършил (или уведомяването му за отказан ремонт) и заплати договорената сума. В случаите, когато предаването на техника не става в сервиза, изпращаме ремонтираната техника с куриер възможно най-бързо (но не по-късно 2 дена след приключване на ремонта)
*Лаптопсервиз не носи отговорност за техника непотърсена 45 дни след обявяването на клиента за приключил ремонт (отказ от ремонт). Обикновено след този срок техниката се разпродава на минимална цена с цел частично компенсиране на загубите получени от Лаптопсервиз.
Гаранции:
- Лаптопсервиз дава стандартна гаранция от 3 (три) месеца за вложените части и извършените услуги. При това е важно да се отбележи, че при ремонт гаранцията не се разпространява на цялото изделие а само на отремонтирания възел.
- Всички действия при ремонта на техниката се документират прецизно (писмен, фото и видео материал) и отремонтираната техника се предава с Гаранционна карта (подписана и подпечатана) с дата, датата на предаването на техниката на клиента.
- На отремонтираната техника се поставят Гаранционни стикери и нарушаването на тяхната цялост води до автоматично отпадане на гаранцията поета от Лаптопсервиз.
- Всички възникнали спорове относно гаранцията се решават посредством преговори.
*Лаптопсервиз гарантира отношение на добър стопанин към техниката оставена му от клиента за ремонт
Цени:
- Прогнозната цена за ремонта се договаря между Лаптопсервиз и Клиента. В някои случай когато техниката е с няколко неизправности или случаи след заливане/падане на техниката е достатъчно сложно при първичната диагностика да се предложи фиксирана цена за ремонт. В такива случаи Лаптопсервиз предлага цена от /до. Във всички случаи прогнозната цена за ремонт се договаря с клиента.
- Отказан ремонт: В случай, че клиента откаже ремонт заплаща сумата от 0 до 20лв. в зависимост от вложените чати и труд за диагностика на проблема. Диагностика на техника без разглобяване е безплатна.
Експресни услуги: Лаптопсервиз предлага извършване на услуги в съкратени срокове и в почивни дни, като сроковете и цените се договарят с клиента.
Забележки:
- Лаптопсервиз си запазва правото да променя съдържанието на тази страница без предварително известяване.
- За повече информация се свържете с нас по телефон, използвайте формата за контакти или ни пишете на ел. поща: sales@laptopserviz.bg