- КАК ДА ИЗПРАТИМ ЛАПТОП ЗА РЕМОНТ
- Лаптоп за ремонт може да изпратите с куриер на Еконт Експрес или Спиди.
- КАК ДА ПАЗАРУВАМЕ
- Пазаруването от електронния магазин е възможно само за регистрирани потребители. Ако нямате регистрация при нас може да я създадете от тук. При регистрацията или след това трябва да попълните АДРЕС ЗА ДОСТАВКА. На този адрес ще получите закупените от Вас стоки. Ако желаете закупените продукти да бъдат доставени не до адрес а до офис на куриер, при попълването на АДРЕС ЗА ДОСТАВКА попълнете адреса на офиса на Еконт (напр: София, Еконт-офис Римска стена, 1142, до поискване). Като регистриран потребител може да пазарувате като за всеки избран продукт използвате бутона КУПИ за да го добавите в количката. При оформянето на поръчката за начина на плащане посочете ПЛАЩАНЕ ПРИ ДОСТАВКА.
- Поръчки направени в работен ден до 15ч. се изпълняват същия ден. Поръчки напавени след 15ч. се изпълняват на следващия работен ден.
- виж още...
- КАК ДА ПРОВЕРИМ СТАТУСА НА ПОРЪЧКА
- Статуса на поръчка може да проверите от профила си в електронния магазин. Моят профил --> Моите поръчки. Всяка нова поръчка първоначално има статус 'Изчакване'. Това значи, че сме приели Вашата поръчка но още не е обработена. Статус 'Обработка' значи че Вашата поръчка е изпратена с куриер. Статус 'Приключена' означава, че пратката е приета от Вас. Статус 'Отказана' означава че по някаква причина (няма налична стока) Вашата поръчка е анулирана. Информация за статуса на поръчка може да получите и по телефон, като съобщите номера на поръчката.
КАК ДА НАМЕРИМ СХЕМА НА ЛАПТОП